..mY L|o|V|e..

urm... ari nie aku nk ckp saL my bF.. aku hairaN lh,hbngn ku dgn dia ni slalu jer ada msalah.. aku pn xtau pa punca nya.. nk kata kn aku egO,dia pn apa kurg nya Ego gak kn?.. hahha.. entah lah,tp mgkn pngai ku jgak kot.. xpalh.. tp ku syg sngt kt dia tau.. thu nape????????? tahu???????  Sbb,Smpena Ulang tahun pErcintaan aku 'n' dia 26.03.2012[2 tahun] ari 2,dia dh bg tEddy yg cute sngt utk aku tau.. tp,aku xbg pa2 pon.. hehe.. tiap mlm aku tidur dgn tEddy 'n' my BantaL bucux.. hihi.. syg sngt kt tEDDy 'n' my banTal bucux tau... aku xdpat b'jauh dgn benda 2.. nk tEngok my tEddy x?........ nak x????????? jap Eyk...  tengOk bawah 2...









                                                                                                                                                                                                                       

ha,ni plak adik yg wat dia pkai bju.. hahah.. adik ckp,'try la dlu,mna tau cntik,nnt dpt lh kta bg bju ni utk dia'.. haha.. lawak kn.. ada2 jer adik liya ni tau.. k,lh.. liya nk chaw lu.. dhaaa.... Love u allzzzzz....

                                                 
Kalau suka,Like jEr...

0 comments:

Catat Ulasan

..siLa tiNggaLkn cOmmeNt aNda disiNi..
~satU puN jadi Lha~